7 Nisan 2013 Pazar

Guillaume Musso - Kağıt Kız (Yorum)


Temel Bilgiler
Orjinal Adı :La fille de papier
Goodreads Puanı :4.00
Yazar Adı :Guillaume Musso
Yayın Evi :Doğan Kitap


Kağıt Kız

Yorumum:
Kapak resmine bayıldım.Gerçektende çok güzel.
Yoruma gelecek olursak; diğer okurların yorumlarına da baktım şöyle bir.
Sevmeyeni yoktu neredeyse.Bende sevdim tabi.Kurgu çok iyiydi bi kere.
Karakterler ve konunun işleyişi.İlk başlarda olay hattı canımı biraz sıktı ama hemen alıştım.
Bir an meksika bi an paris, roma, kore...Olay çok geniş çerçevede farklı insanların hayatlarına
şöyle bir bakıp çıkmıştı.Bu başkalarının hayatına değindiği kısım bence okunmaya değerdi.
İçeriği kısaca özetlemek gerekirse; Tom başarılı bir yazardır ama sevdiği kadından ayrılınca depresyona girer.İçki, uyuşturucu,kavga...Ne arasanız bulaştı belaya.
Derken bir gece evinde Billie ile karşılaşır.Billie kim mi? Kitabında ki bir karakter.
Çok ilginç değil mi? Özelliklede kitap okumayı seven bizler için.
Billie kitaptan düşmüştür ve eğer Tom bu bunalımdan çıkıp üçlemenin son kitabını yazmazsa Billie ölecektir.


Kelimeler,ve sözcükler aklından tamamen yok olan ve yazma isteğini yitiren Tom ne yapacaktır?
Peki ya Billie kurgu dünyasna nasıl dönecektir, dönmek isteyecek midir?
Hikayede Billie'nin Tom'u hayata yeniden döndürmesi ve bu aşamaya gelene kadar yaşadıkları maceralar yer alıyor.Birde Milo ve Carole var tabi.Çiftimiz Tom ile küçüklükten tanışıyorlar.Acı tatlı bir geçmişleri var.Birde kendilerine söylemeye bile korktukları duyguları.

Ben sevdim kitabı.Yazar durumu bir diğer durumla öyle güzel harmanlamış ki yazarın yeteneği bu yüzden benden tam not aldı.Kitap ilerledikçe bazı olaylar gün yüzüne çıkıyor ve bir kitabın bizlere neler hissettirdiğine şaşırıyorsunuz.

  

Sonunun daha uzun olmasını isterdim.Yani yarım kalmışlık hissi yok ama ne bileyim birazCIK daha Billie ve Tom üzerinde dursaydı keşke.

Puanlama:

5/4


Bu kitap okunur.Ben sevdim.
Kesinlikle geçer not aldı.

Bitiş:24.03.2013

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.