18 Mayıs 2013 Cumartesi

Johanna Lindsey - Malory-Anderson Family Serisi 2 - Hırçın Aşk (Yorum)

Yorumum:
Uzun zamandır bilinçsiz olarak yapmadığım bir şey yaptım.Bir serinin ilk kitabını yada o seriyi sırasıyla okumadım.Halbuki bu konuda çok titizimdir.Zamanında ciddi bir karar almıştım sırayla okumak konusunda..
Neyse ki ilk kitabı okumamam pek sıkıntı yaratmadı.
Şimdi izninizle biraz sinir krizleri geçirmek,çığlık atmak istiyorum.

image
Dün bitirmeme rağmen kitabı henüz bu histerik halden çıkamadım.Nedeni tabikide karakterlerimiz.Detaya girmeden önce neler olmuş bir bakalım hadi..Koş koş!!!

Roslynn iskoç güzeli   bir kız.Güzel derken ki vurguya dikkat.Çünkü bir bakan birkez daha bakıyor bu hanımefendiye.Bildiğiniz göz kamaştırıyor.Altın-Kızıl karışımı saçlar,renkli bir göz ve daha bir çok özellik.
(Kapağa dikkat ettiniz değil mi? Kızımızla alakası yok.)
altın denilince benim aklıma bu tonu geliyor

Ama güzellik de zenginlik de başa bela.Bu kızımızın bir kuzeni var..Geordie!Çok nalet bişey..O yüzden bir an önce İskoçya'yı terk etmeli.Hım bu kız nereye gitsin ki?Geordie'nin aklına gelmeyecek ama tanıdığı ve amacına hizmet edecek bir yer.Evvvet!İngiltere'ye okul arkadaşı Frances'in yanına..KOCA bulmaya...
Anthony Malory çapkın, hovarda,yakışıklı vs...Tahminimce anladınız, klasik historical romance karakterlerine benziyor.Malory ailesi sarışın olur ama bu yakışıklı esmer, mavi gözlü.Aile büyüklerinden birine çekmişti.
Beyefendimiz bu sefer de kancayı Ros'a takmıştır.Her ne kadar bizim kız kendi ayaklarıyla gelse de ona..

Tamam peki şimdi ne olacak?Ros, Anthony'den etkilense de uygun değildir evlenmeye, o yüzden rotayı diğer adaylara çevirmiştir...Anthony'nin ise kendi planları vardır.Açıkçası benimde hoşuma giden planlar...Saman altından su yürütüyor bizimkisi.
image
Her şey iyidir hoştur ama illa ki bir aksilik olmazsa olmaz..Mesela James(abisi) Malory'nin de gözü kaymasın mı Ros'a...-James demişken...Bence çok tatlı bir adamdı yahu..Son kısımlara doğru bir olay oldu.O yüzden onun akıbetini de merak etmiyor değilim..-Bide başka dış etkenler, oydu buydu derkene kabak bizimkinin başında patlamasın mı?Hıh! Al başına belayı ver elini nikah masasına...

image


Ve beni çıldırtan olayların yaşandığı anlar gelir çatar.İlk yarıda bence kitap iyiydi.Yazar durumu iyi yansıtmış.Güzel şeyler yazmış...Ama Allah'ım Yarabbim! O mantıksız kıskanmalar,durumu uzatmalar, çocukça sayılabilecek hareketler..Baydı beni baydı.
Kitap hakkında bundan sonra ne söyleyebilirim bilemiyorum.Erkek karakter açısından farklıydı biraz.Yani ne bileyim..Anthony o ODUN erkekler vardır ya.Hayır aşık değilim tiribine giren kadın karakteri kıskanıp yapmadığını bırakmayanlardan değil.En azından ben öyle hissettim.
Malory ailesini de sevdim..dediğim gibi özellikle de James'i...Serinin ilk kitabı Seninle Başım Dertte de Regina   anlatılmış.Bu kitapta da yer verildiği için onunda hikayesini ayrı bir merak ediyorum...

Neyse efendim uzun lafın kısası okunur ama çokda bartılacak bir konu yoktu bence..İlk yarıda Ros'u sevdimdi ama sonradan bu sevgi azıcık azaldı gibi..Birde gordie meselesi var.Sanmayın ki evlilikle konu kapandı.Beyfendinin azmine hayranım pek vazgeçen tiplerden değil...
Alıntı:^^... Seni Crandal balosunda ilk gördüğüm andan beri istiyorum.Kimse var mı diye bakmak için eğilirken o küçük poponu gördüğüm andan beri...^^ 

Puanım:
5/3
Ne desem bilemedim.Ne kötü nede
iyi.Orta karar bir kitaptı.
Temel Bilgiler
Orjinal Adı : Tender Rebel
Seri Bilgisi: Malory-Anderson Family
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı :4.11
Yazar Adı :Johanna Lindsey
Yayın Evi : Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı:440



Ve Malory Ailesinin Soyağacı
Bitiş:17.05.2013

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.