9 Temmuz 2013 Salı

Nora Roberts - Gelin Serisi 4 - Ömrüm Senindir (Yorum)

Yorumum:
Ah dedim.Mal (aslında Malcolm demek istedim,Mal ne ya) dedim.İşte tuttuğunu koparan tam Parker'a göre bir adam.Gözü Parker'a iliştiğinden beri onu istediğini anladı ve elde etmek içinde ne Parker'ın soğuk sözlerine aldırdı (diğer herkesin aksine) ne de duvarlarını görüp geri çekildi.En yakın arkadaşlarından birinin (Del) kardeşi olasına ise önem bile vermedi.Ah yanlış anlaşılmasın hani şu yakın arkadaşın kardeşine bakmama kuralını kastediyorum yoksa kötü niyetli değil bizim oğlan.

Chris Evans.
Neyse direkt daldım gibi oldu kısacası olay nedir ne değildir bir söyleyeyim size.Parker Vows'un beyni diyebiliriz, sorun çözücü.Onun hikayesini okurken aslında ne kadar sorumluluk aldığını daha iyi farkettim.Telefon görüşmeleri (ünlü blackberrysiyle), sadece gelin ve damatla değil bütün ailesiyle ilgili problemleri çözmesi yeri geldiğinde çocuklarla bile ilgilenebilecek bir kişiliğe sahip olması beni şaşırttı.Çok yönlü bir kız.Ama gelin görün ki aşk hayatında (anne babası gibi bir aşk düşlesede) nedense düzenli,programlı,zeki,sanat yönü gelişmiş (sıkıcı) erkeklerle çıkmaktadır.Taki Mal'e (çok kötü bu kısaltma ya) kadar.Adam ne "dur!"dan anlıyor nede "yapma!"dan.Kızı çekip duvara yapıştırıp öpmekten pek de çekinmiyor.Doğal olarak da Parker'ın aklı karışıyor ve merak ediyor.
Malcolm bir tamirci.Beyaz Düşler (1.kitap) kitabında şöyle bir çıtlatmıştı yazar.Harley davidsonu  ve çarpık kendine özgü serseri gülüşüyle oldukça etkileyici bir erkek.Vakti zamanında asilik yapmış ups şey dicektim ekşın sahnelerinde dublörlük yapmış.Ve bir kaza sonrası işi bırakmıştır.Malcolm gerek makineler olsun gerekse insanlar...Herşeyin nasıl işlediğini öğrenmeye meraklıdır ve yeni ilgiside Parker'dır.Ne kadar terslense de o buna aldırmaz.Çünkü Parker diğer kadınlar gibi değildir.Zekidir, anlayışlıdır, farklıdır ve ona sahip olacak erkek dünyanın en şanslı erkeğidir.Bu yüzden allem eder kallem eder Parker ile çıkmaya başlar.


Çiftimizin oyuncakları...

Bu hikaye aslında çok iyi olabilirdi ama Nora neden bilmem organizasyon olayına çok yer vermiş.Artık sıkıldığımdan mı yoksa dört kitaptır detayları okumaktan mı bilinmez bazı yerleri atladım.Tamam kızların işi bu ama nedense ben Parker-Malcolm çiftini daha sık bir arada görmek isterdim.Çiftlerimizin çoğalması ve her birinin Brown Estate kalmaları sebebiyle kitap oldukça kalabalıktı.
Malcolm favorim olabilirdi ama hem herşeyi öğrenip hemde kendine ait hiçbirşey söylememesi başlı başına sorun yaratıyordu.Benimde sinir olduğum bir durum.Bir ilişki değilde "durum"ları olduğunu düşünmeside cabası..Hem sinir oldum,hem eğlendim,hemde sıkıldım..değişik duygular uyandırdı bende.
Kitapta çok güzel şeyler vardı.Mesela Parker'ın gelinlik seçme adeti...Mac'in düğünü...Çiftlerimizin diyalogları...Liste uzar.Okuyun derim.




“Kavga ettiğimizi söyleyemem. İlişki tanımlarımızın farklı olduğunu söyleyebilirim sadece, gerçi o ilişki yaşadığımızı da bilmiyor. Bizim bir durumumuz var sadece.”

“Erkekler ahmak olabiliyor.”
“Gerçekten öyle ama.”
“Kadınlar topluca Amazonya’ya taşınmalı belki de ya da en azından yılda dört kez falan oraya tatile gitmeli.”
“Amazonya?”
“Carter ya da genel olarak erkekler beni rahatsız edince gittiğim kadın dünyası. Kafamda bir yer. Kişi başına beş ayakkabı mağazası düşüyor, hiçbir şeyin kalorisi yok, tüm kitaplar ve filmler mutlu sonla bitiyor.”
“Amozonya’yı sevdim. Ne zaman taşınabiliriz?”
Mac kolunu Parker’ın omzuna doladı. “Amozonya, dostum her zaman orada zaten, her kadının kafasının içinde.Sadece gözlerini kapat ve düşün. Hokus pokus. Oradasın işte. (...)"


Puanım:
5/3.5
Bu kitap okunur.Ben sevdim. 
Kesinlikle geçer not aldı.
Bitiş:28.06.2013

Temel Bilgiler
Orjinal Adı :Happy Ever After
Seri Bilgisi: Gelin Serisi / Bride Quartet
Seri Sırası : 4
Goodreads Puanı :4.11
Yazar :Nora Roberts
Yayın Evi : Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı:344


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.