18 Ağustos 2013 Pazar

Becca Fitzpatrick - Hush Hush Serisi 1 - Fısıltı (Yorum)


YORUMUM:
Patch aşıkmış iyi mi?Hele Nora, o da seviyormuş bizimkisini.Hani son sahneler olmasa anlayamayacaktımda.
Bu nasıl sevgi anlayışı ben çözemedim de.Kitap boyunca Nora Patch'ten negatif hisler alır, biraz korkar biraz tedirgin olur.
Ah ama Allah için çocuk yakışıllıdır, çekicidir vesaire...O tehlikeli havası kızımızı sürümcede bırakır.
Patch'e ne demeli.Tamam o daha çok belli etti hoşlandığını.Ama şaka mı yapıyor yoksa dalga mı geçiyor belli değil.
Hani insanlar sevdiklerini daha çok üzermiş ya...O hesap sanırım.

Karakterlerimiz liseli.Ben anlamıyorum bu ufaklıklar o yaşta nasıl böylesi bir haliyet-i ruhiyeye bürünebiliyorlar.Tamam benden(20) çok da küçük değiller.Zaten o yüzden bu şaşkınlığımın birazı da.Sonuçta  ben böcekten korkan, küçük bir kaşıntıdan huy kapan gayet sıradan normal bir kızım.Neyse...
Patch okulun yeni çocuğu.Çok dikkat çekici, asi, ayılıp bayıltan bir gülümseyişi vardır.Nora ile de biyoloji dersinde partnerdir.
(Hemen bir iç ses:Bu amerikalı/avrupalı arkadaşların biyoloji dersine hayranım.Cidden.Baknz:Edward-Bella / Patch-Nora...Kuzum sizin biyolojiyle sorununuz ne?)
Partnerdir partner olmasına ama kızımız bu durumdan şikayetçi.Ne Patch'den hoşlanmış ne de en yakın arkadaşı Vee'den ayrı düşmesine sevinmiştir.

Bu da yetmezmiş gibi o ensesini karıncalandıran, tenini buz gibi yapan takip ediliyormuş hissi.(Bazen bunaltı geldi bu durumdan.)Halisilasyon gördüğünü hatta delirdiğini düşünmesine sebep olan görüntüler.Görüntü demek yetmez kızımız  yaşıyor o anı resmen.

Neyse efenim ben düşmüş melektir, efendime söyliim fantastikdir diye bir başlayayım dedim ama pek de beklentimi karşıladığı söylenemez.Kötü değildi bir şeyler vardı okuttu kendini ama tatmin etmedi.Ben pek melekli kitap okumadım bi Raphaelim var Meleklerin Kanı'ndan bir de Raffe var Meleklerin Düşüşü'nden...İkisi de on numara şahsiyetlerdir öneririm.Heralde Patch'te de benzeri bir hava aradım ama bulamayınca hayal kırıklığına uğradım.Ama olsun devam ederim seriye...

PUANIM:
5/3
Ne desem bilemedim.Anlayacağınız pek de şahane bulmadım.
Ama orta karardı.En azından ilk kitap için görüşüm bu yönde.
Temel Bilgiler
Orjinal Adı :Hush Hush
Seri Bilgisi: Hush Hush
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 4.00
Yazar :Becca Fitzpatrick
Yayın Evi : Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı:415


2 yorum:

  1. Aynı fikirdeyim sevmemiştim bende "meeeh" Dedirtmişti bu kitap :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmeyeceğimi söyleyen çok oldu ama ben yine de bir deneyeyim dedim.devam da ederim aklım kalır yoksa.

      Sil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.