27 Ekim 2013 Pazar

Samantha Young - On Dublin Sreet Serisi 1 - Dublin Caddesi (Yorum)



Hayatımda ilk defa bir kitabı bitirdiğimde hayallere dalmakta zorlandım.İçim buruldu.Üzüldüm...Farkettim ki bu bir kitap.Aksi takdirde böyle muhteşem bir insanın var olması mümkün değil görüşündeyim.Kimden bahsettiğimi bilmiyorsanız Braden Carmichael ile henüz tanışmamışsınız demektir.Büyük kayıp!

Braden'ın seksi, harika (biraz da yaramaz) bir gülüşü, on numara espri anlayışı ve inanılmaz bir özgüveni var.Hani mümkün olsa hayrıma klonlayıp seri üretime geçeceğim.Çok zengin olmayı geçtim sevaptır yahu!

bradenBir de bu zatı alinin öyle bir sevimlilikleri var ki..Mesaj atarken "x" (öpücük) ifadesi kullanması ve "bebeğim" deyişi..Annem al ses kaydına o kelimeyi tekrar tekrar dinle.Şiir gibi...Hissettiriyor resmen.Şimdi diyeceksiniz ki (en azından ben derdim) hiç mi sevgi sözcükleri kullanılan kitap okumadın.Okudum anacım okudum.Ama bu çok farklı.Diyorum size adam iliklerinize kadar hissettiriyor.Bir iç çekme, hülyalı bakışlar gibi etkileri var.

Ama tabi her şey öyle güllük gülistanlık değil.Braden'ın da yaptığı odunluklar var.Ve birde Jocelyn(Joss) adında bir hatun var ki sormayın gitsin.Çok dertliyim çok.Joss'un tavırlarını anlamlandırmak deveye hendek atlatmaktan zordu benim için.Tamam zor şeyler yaşamış, kabul.Ama bu kadar uzatılınca ister istemez okuyucuda sinir krizleri, delirme gibi belirtiler çıkıyor.

Konuyu özetlemek gerekirse Joss bazı sebeplerden ötürü İskoçya'ya taşınmıştır.Ve yeni bir ev ararken binmek üzere olduğu taksi kapısında "Takım Elbise" ile karşılaşır.Braden...Ve olaylar başlar böylece.


Braden İskoç Beylerimizin günümüz versiyonu diyebiliriz.Zira dönem değişse de tavır aynı tavır.Aynı maçoluk,sahiplenme güdüsü,özgüven, kas "" seksi bir gülüş, ikna yeteneği vs...Dolayısıyla biraz engebeli ve çetrefilli yer yer komik ve zor bir dönemden sonra Joss ve Braden yakınlaşır.Aaa ama siz onlara sorarsanız bu sadece bir anlaşma/sekstir.En azından Joss bu konuda oldukça ısrarlıdır.
Braden'ın seks sonrası gitmemesi, buda yetmiyormuş gibi kollarına alıp uyuması da fazladır.Bir de sabah kahvaltı hazırlaması kavga sebebi.Ama dedim size adamda ikna yeteneği var diye.Problemi hemen çözer.Şimdilik!Kitapta Braden ve Joss dışında da karakterler vardı.Her biri güzel bir renk katmış hikayeye.


*  *  *
Ben bu kitabı okurken gerçekten eğlendim.Nesi farklıydı derseniz şu diyemem.Ama içime işlediğini bilin siz yeter.Bu kitabı okuduğum için mutlu oldum.

" Braden hayranlığım sağ olsun biraz saçmalamış olabilirim yorumda kabul ediyorum.Ama siz bakmayın bana ve bir an önce başlayın kitaba..." derim ben :)


5/5
Aşık oldum galiba.Bir kitap bu kadar iyi yazılmamalı.
Yazık günah bizlere.Hayallere dalıyoruz sonra.
Orjinal Adı :On Dublin Street
Seri Bilgisi:On Dublin Street
Seri Sırası : 1
Goodreads Puanı : 4.35
Yazar :Samantha Young
Yayın Evi : DEX plus
Bitiş:23.10.2013








0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.