4 Kasım 2013 Pazartesi

Kresley Cole - Immortals After Dark 3 - Tutkuların Pençesinde (Yorum)


Sonunda!Annem nasılda beklemişim bu kitabı okumayı.Bu seride çok farklı bir hava var.En azından ben bu şekilde hissediyorum.Birde daha 2. kitaptan bu karara varmam doğru mu bilmiyorum  ama dikkatimi çeken bir unsur oldu.Kitapta bir baskın karakter birde ezik, ve kendine güveni olmayan bir karakter var.Arzuların Esiri kitabında Lanchlan oldukça etkiliydi.Hani bakışıyla sindirecek bir tipi vardı.Emma ise güvensiz taraftı.Neyseki zamanla silkelendi ve kendine geldi.Tıpkı Tutkuların Pençesinde olacağı gibi..

Eğer tanıtımına bakarsanız Sebastian Wroth'un nasıl bir yaşam şekli seçtiğini göreceksiniz.-İçine kapalı ve münzevi- Gerek yaşam şekli gerekse geçmişi kendini bazı konularda güvensiz hissetmesine sebep olmuştur.Merhametsiz Kaderin'se isminden belli olduğu üzre baskın taraftır...Duygular ortaya çıkana kadar...
Vampirler ikiye ayrılmış olsa da Valkyrielerin gözünde hepsi kan emicidir.Ve ilk fırsatta öldürülmelidir.İrfan bunu emreder.Kaderin neden aksini düşünsün ki?Felsefesi belli.YOK ET! de nereye kadar.Kaç bin yıl yaşamış bir yerde illaki bir aksilik olur değil mi?Mesela Sebastian gibi...ya da onun gelini olduğunu anlamak gibi...Bildiğin rezalet!Skandal!Olamaz böyle bir şey!
Eeee o zaman ne olacaktır?Başlar curcuna.Bir kaçan kovalanan serüveni.Birde olaya bir yarışma -Hücum- dahil olursa...Periler,kurtadamlar,vampirler,cüceler vs. Tam bir yaratık curcunası ve ölesiye rekabet.Zira işin ucunda gerçekten de BÜYÜK bir ÖDÜL var.
Bu seriyi seviyorum ben.Biraz ımm değişik bir etkisi var benim üzerimde.Tam sıkılıyorum derken yeni bir olay yada bir durum çıkıyor ve kitaba bağlıyor insanı.Bazen de karakterler delirtiyor beni..Ne bileyim ben bir konunun çevresinde o kadar dönülmesini sevmiyorum.Bazen atlayabiliyorum.Mesela seks sahneleri.O kısımlarda daraldım valla.Sebebini yazmak isterdim ama çok etkili olmasa da spoilere girmesin şimdi.

Sonuç olarak Kader'in kaybettiği duygularıyla yüzleşirken çektiği sıkıntıları, kararsızlıkları, Sebastian'ın ise o çekimserliğini üzerinden atmaya çalışması ve kuralları hiçe sayarak "BENİM" demesini iyi işlemiş yazar.
Sahiplenici erkeklere bayılıyorum.

5/4
Geleceği parlak bir seri.
Ben sevdim :)

Orjinal Adı :No Rest for the Wicked
Seri Bilgisi:Immortals After Dark 
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı : 4.30
Yazar Adı : Kresley Cole
Yayın Evi : Pegasus Yayınları





0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.