16 Aralık 2013 Pazartesi

Maya Banks - Breathless 1 - Sıcak {Yorum}

Değinmek istediğim ilk konu kapak.İsimle görseli bağdaştıramadım.Hala!
Ve tabi birde konu ve işlenişi...
Benim yazarla tanışma serüvenim Harlequinn/Beyazdizilere dayanır.Hatta bu türde en sevdiklerim arasındadır.Çünkü yazar tadında bırakmayı bilir.Bu kitapta aynı başarıyı bulamadım gibi.Bazı yerlerde gereksiz uzatma ve zoraki tepkiler vardı sanki.

Konuya değinmeli sonra çemkirmeli diye düşünüyorum...
Gabe, Jace ve Ash: Ülkenin en varlıklı ve güçlü erkekleri. İstedikleri her şeyi elde etmeye alışkınlar. Hemen her şeyi. Gabe'in en büyük hayali ise onun için yasak elma olan bir kadınla fantezi yaşamak. Şimdi o yasak elma yeterince olgunlaşmış durumda...
Yazar 3 kitaplık bir seri yazmış ve biz ilk kitap Sıcak ile seriye merhaba dedik.-hala kapakta aklım-Okurken açıkçası sık sık göz devirmeden edemedim.Yani o kadar bilindik bir güzergahı vardı ki hikayenin.Yok kıskançlıklar , sahiplenme ,güven problemleri,ama ben ona aşık değilim, o daha iyisini hak ediyor.Resmen zırvalık.Evet bunlara tahammül edebilirim ama bu kadar gözümüze gözümüze dayatılmasından hiç hoşlanmadım.Tabi birde olayın erotizm kısmı vardı.Sahneleri atlaya atlaya okuma süresini kısalttım resmen.Tepkim duruma değil, anlatımına.Çok ruhsuz buldum ben.Ne bileyim biraz daha samimiyet olabilirdi.
Gabe biraz gıcıktı be anacım.Hele o oteldeki sahne, al o kafayı vur duvara.Mia desen sırf ne uğruna küçülttü kendini.Ben bu tür bir ilişkiyi anlayabilirim belki ama olaya 3. kişi dahil olduğunda pek ilgimi çekmiyor.
Çiftimiz biraz olaylı olsa da akıllandı gibi..

Ve gelelim neden 1 yerine 3 puan verdiğime.Tabikide Ash!Tamam tamam Jace de merak uyandırıcıydı ama Ash kesinlikle oku beni diyor.-kitabı çıkarsa tabi-Birde Jace-Ash-? üçlüsünün hangi olayda bozulacağı var.

5/3












Gabe Hamilton, Mia Crestwelli otelin açılışında gördüğünde, aklından geçenler yüzünden cehenneme gideceğini biliyordu. Ne de olsa, Mia onun en yakın arkadaşının kardeşiydi. Ama artık küçük değildi. Gabe de arzularını hayata geçirmek için çok uzun süre beklemişti.Miaya ilk gençlik günlerinden beri ilgi duymuş, onunla ilgili hayaller kurmuştu. Kendisi ondan on dört yaş büyükse ne olmuştu yani? Mia ise onu erişilmez biri olarak görüyor ama bu adama duyduğu tutkudan kurtulamıyordu.Gabe onu kendi dünyasına çektiğinde, Mia bu adam ve talepleri hakkında bilmediği çok şey olduğunu keşfedecekti. Yoğun ve tutkulu ilişkileri ikisinin de beklemediği bir yolda ilerleyebilir, belki ihanete bile açık olabilirdi.


2 yorum:

  1. Erotica'lar hep birbirinin aynısı gibi duruyor. Bu nedenle ben de genellikle onlardan uzak duruyorum. Kapak da eminim ki satışları etkilemiştir. = ) Fakat kitabın adı kapağa uymamış. Rush olarak düşününce bir mana verebiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. romanlarda çeşitliliği seviyorum.bu yüzden denemek istemiştim ama anladım ki pek bana hitap etmiyorlar..ve evet kapak berbat!

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.