20 Ocak 2014 Pazartesi

Toni Blake - Destiny Serisi 2 - Aşkların Son Durağı { Yorum }

 Herkese selam!
Sanırım ben bu seriyi sevmeye başladım.Olaylar geliştikçe karakterler arttıkça yavaş yavaş bazı şeyler rayına oturuyor.Özellikle Romo ailesi fazlasıyla ilgi çekici.Bu kitaptaki Romo Mike'tı.Lucky ve Anna ise merak konusu!Logan ve Amy de öyle..Hım aslında merak etmediğim yok ya neyse :)

Biz Mike ve Rachel'e dönelim.Olay mahallimiz yine Destiny'dir.Ama bu sefer işler biraz karışık.Kasabada olaylar! olaylar! olaylar! var.Birde 50 yıla aşkın bir aile düşmanlığı...Vuhhu!
Rachel yıllar önce Destiny'den ayrılmıştır.Ki kendince haklı sebeplerden.Ama büyükanne Edna elma bahçeleri ile ilgili yardım isteyince hayır diyemez ve geri döner.Birazcık hızlı bir dönüş olur bu ve ister istemez Mike Romo'nun radarına yakalanır.Kızımız hız yapmayı sever de.Biraz kavga biraz tartışma ve sonunda ceza.Hemde bir ayakkabı fiyatına.Zam mı gelmiş bu cezalara ne?
Mike ise kurallara sıkı sıkıya bağlı.Yok öyle tolerans felan.Ah Mike demişken beyefendi polistir.Kaslı kuvvetli hem de yakışıklı.Bir de gülümsemesi var ki..Immm :)
Neyse efenim.Ben bu kitabı sevdim çünkü: Hem Mike ve Rachel'in atışması, laf yarışları renk katmış hikayeye, hem de bu düşmanlığın sebebini yavaş yavaş (!) anlatan büyükanne Edna'nın gençliğindeki olaylar sizde merak uyandırıyor.

5/4
Geleceği parlak bir seri/kitap.
Orjinal Adı :Sugar Creek
Seri Bilgisi: Destiny
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı : 4.08
Yazar :Toni Blake
Yayın Evi : Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı:379


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.