22 Mart 2014 Cumartesi

Kresley Cole - Immortals After Dark 4 - Şehvetin Kölesi { Yorum }

Ayy annem!!! sevdiğim ve takip ettiğim serilerin devamı gelince musmutlu oluyorum.Özellikle de fantastik/paranormallerin.
Bu seriyi ise artı bir seviyorum.İçinde ne ararsan var.Her tür yaratık mevcut.Hatta seri ilerledikçe yenileri de eklenmekte.Şehvetin Kölesinde ise yeni eklenen iblislerimiz ilgi çekici.Kısacası tam bir curcuna.
* Bowen'ı 2. ce 3. kitaplardan hatırlarsınız.Lykae(kurtadam) klanından Bowen MacRieve, eşinin ölümüyle yıkılmıştır.Tek isteği onu geri getirmenin bir yolunu bulmaktır.Bulurda."Hücum" adı verilen yarışmada ödüllerden biriside budur.Bir anahtar onu geçmişe geri götürebilir ve "hata"sını telafi edebilir.Taki "küçük cadı" planlarını bozana kadar düşündüğü buydu.
* Beklenen Mariketa (Cadı) kısacası Mari pek de beklendiği gibi çıkmadı mı ne?Efsaneye göre çok güçlü ve her yeteneğe  sahip olacaktır.Eee Mari daha orayı burayı patlatmadan, büyü bile yapamıyor nerede kaldı efsane olmak?
* Söylediğim gibi bu seriyi seviyorum türler arası aşk senfonisi gibi bir şey.Yazar bir birinden nefret eden türleri birleştirmeyi seviyor anlaşılan.Bowe cadılardan nefret etmekte.Öyle böyle değil bu ciddi bir nefret.Ama bu Mari'yi öpmesine engel olmadı.Yada onu arzulayıp, sahiplenmek istemesine...Ama durun bir dakika.Mari bir cadı ve burada bir büyü olmalı.Başka ne açıklaması olabilir ki bu duygularının?
* Mari ise bir şeyleri ispatlama peşinde.Daha ölümsüz bile değil ve sağ kalmanın garanti olmadığı Hücuma katılmıştır.Derdi ne bu kızın?Aklından zoru var sanırım.Buda yetmezmiş gibi birde Bowen var.Ona büyü yapmışmış.Imm acaba yapmış olabilir mi?Ahh nereden bilsin ki?
* * *
Hikayeye geniş açıyla bakarsak olaylar hızlı ilerliyor ama pek de geniş bir zamana ve mekana yayıldığı söylenemez.Mağara, eve yolculuk ve ev...Başka yerler varsa da pek aklımda kaldığı söylenemez.Bu yüzden bana kitap çok kısa gibi geldi.Akşam başladım sabahına bitti.
Söylediğim gibi ben seriyi seviyorum.Nereden nasıl bir olay ve yaratık çıkacağını kestirememek iyi bir durum.Tabi seriye ara verince bu kimdi yada neydi gibi kafa karışıklığı da olabiliyor.Bu biraz sinir bozucu.
Bowen ile Mari'yi sevdim ama Bowen'ın bu kadar aptalca davranmalarına sinir oldum.Spoiler olmasın diye demiyorum ama bir "durum" yüzünden kıza yaptıkları, tavırları beni delirtti.Böyle kafasına kafasına vurasım geldi.Tam akıllandı diyorum çat başka bir salaklık yapıyor.Neyse ki sayfalar ilerledikçe daha bir sevimli oldu.
Uf bn hala burda ne saçmalıyorsam.Okuyun ben beğendim gördüğünüz üzre.

5/4

Geleceği parlak bir seri.
Orjinal Adı :Wicked Deeds on a Winter's Nigh
Seri Bilgisi:Immortals After Dark 
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı : 4.37
Yazar Adı : Kresley Cole
Yayın Evi : Pegasus Yayınları


Serinin Diğer Kitapları İçin Resme Tık Tık.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.