29 Mart 2014 Cumartesi

Tracy Anne Warren - The Trap Trilogy 3 - Geceyarısı Tutkusu

İsme acayip takıldım.Bu çiftimiz gece gece hiç bir faaliyette bulunmuyor ki nerede tutku?Yani tamam o zamanlarda geliyor ama...pek anlamlandıramadım ismi.

Ay bende bir alemim yani.İsmi geç kitaptan haber ver diyenlerden misiniz?O konuya geliyordum bende.Yazarın kitaplarını seviyorum.İlk kitabın yeri bende hep ayrıdır.Gerek konu gerekse karakter açısından.

Aslında hikayenin temasına çok da yabancı değiliz..Popüler, zeki, yakışıklı bir erkek, Lord Christopher {Kit} Winter... Utangaç, içine kapanık, kitap kurdu, zeki,  güzelliğinden habersiz bir kız Lady Eliza Hammond...Birde aşık; kendini öz güveni yüksek, popüler, nerede nasıl konuşulacağını bilen bir kadına çevirecek olan adama.Ki beyefendinin takdir edersiniz ki bundan haberi bile yok.
Eliza artık evlilikten umudunu kestiği bir anda cimri bir yakınından inanılmaz ama gerçek yüklü bir çeyiz miras kalmıştır.Eh söz konusu para olunca gelsin hovardalar, gitsin paragöz, servet avcısı erkeler.Bir bayan olarak bu tür konularda bilgisi olmadığı için bir çok şeyin yanında Kit ona yol göstericilik yapar.Ama zaman geçtikçe bu öğretmen - öğrenci tavırları sınırları zorlar...

Eliza ve Kit'in hikayesini okurken aklıma Violet geldi.Oda Eliza ile benzer bir karaktere sahipti.Utangaç, kitap kurdu vs.Ama bunun dışında çok da bezer bir nokta görmedim.
Ben hikayeyi genel anlamda sevdim ama ilk iki kitabın temposunu göremedim.Birde çevirisinden dolayı sanırım.Günümüzle daha eski bir dönemin karışımı gibiydi.Yada bana mı öyle geldi ne..

Söylediğim gibi iyiydi ama ilk ikisi kadar değil
orta karardı.
Orjinal Adı :The Wedding Trap
Seri Bilgisi:The Trap Trilogy 
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı :3.84
Yazar Adı : Tracy Anne Warren
Yayın Evi : Koridor Yayınları

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.