3 Nisan 2014 Perşembe

Susan Ee - Penryn & the End of Days 2 - Kıyamet Sonrası { Yorum }


Ah! Üf! Oh! Hayırrrrrrrrrrrrrrrr! diye diye bütün nidaları dile getire getire bitirdim kitabı.Ve annem bu ne?İlk şoku atlattıktan sonraki tepkim: "Yazar o kadar zamanda bu kadarCIK şey mi yazmış?" İyi yazmış şikayetim yokda çok az geldi be gülüm.Ne zaman bittiğini bile anlamadım.Hatta o kadar ki sayfayı çeviriyorum sayfa yok! Birde bu da yetmezmiş gibi o kadar zamandır Raffe'den mahrum bıraktı bizi.Gıcık!

Kitap yine bir harikaydı tabi.Bir sürü olay ve gelişme vardı.Birde kılıç ve Paige detaylarıyla güzel süprizler hazırlamış yazar bize.Hele o sonlarda ben bile Paige için endişelendim.Uzatılan o eli tutması bende ufak çapta bir kriz yarattı resmen.Kılıç, ups! pardon "Ürkünç Ayı" kitaptaki favorimdi.Bunu duymasın ama ne şirin şeydi o öyle.Sinirini sevsinler :)

İlk kitap Meleğin Düşüşü'nde, son sahneler hepimizi kahretmişti malum.Şimdi ne olacak?Penryn yaşıyor mu? Raffe'ye ne olacak?Başlarda bu sorulara hemen cevap alıyoruz zaten.Hatun yaşıyor, bizim yakışıklı ise davasında savaşmaya devam ediyor.Bu sefer yolları ayrıldı o kadar.Ve bu biraz sinir bozucuydu.Bir an önce Raffe ortaya çıksa diye bekledim.Onsuz kitabın pek tadı yoktu da.

Neyse...Dediğim gibi olayı bol bir kitap.Ne yazsam spoilera girecek sanki.Bu yüzden çok yüzeysel değindim.Ama şunları bilin isterim.Artık güç dengeleri değişiyor sanki.Bizim kötü çocuklar kendi kazdıkları kuyuya düşecekler gibi.İnsanları fazla hafife alıyorlar.

Şöyle bir düşününce ben bu tür kitaplarda yaşlara biraz takıyorum.15-16  tabiri caizse ergenlerin böyle büyüklerin dahi yapmaya cesaret edemediği şeyleri yapmasını bazen çok garipsiyorum.Hadi be! dediğim zamanlarda oluyor.Ama yazar gerek Penryn gerek Paige konusunda öyle şeylerle durumu toparlamış ki bu yaş olayını düşünmedim bile.

Birde kitap boyunca çiftimizi öpüşüp koklaşırken, aşk nağmelerini dile getirirken göremedik.Aslında istedim bir iki sahne ama dünya kıyametin eşiğinde, yasaklarda malum.Kimin buna vakti var ki.Hem yazar ufak dokunuşlar, samimi bakışlarla, bir tebessümle bu eksikliği bize unutturuyor.Hoş bu bir eksik bile değil.

Son olarak kapak var.Hadi ilk kapak öyle böyle sıkıntılıydı ama bu kapak ne yahu...Bir yarasa kanadı onu geçtim melek kanadı bulmak zor olmasa gerek.Bu hiç estetik yada albenili değil.Sevgili Dex'ciğim sen bir tanesin ama lütfen en azından 3. kitapta biz okuyucularına öneri sun.Yada daha fazla özen göster bu seriye...Böyle kaliteli bir kitapta böyle bir kapak görmek istemiyorum.

5/4
Geleceği parlak bir seri.
Temel Bilgiler: 
Orjinal Adı :World After
Seri Bilgisi: Penryn & the End of Days
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı : 4.30
Yazar Adı :Susan Ee
Yayın Evi : Dex Kitap

Meleğin Düşüşü Yorum İçin Resme Tık

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.