24 Kasım 2014 Pazartesi

Kristen Ashley - Dream Man 2 - Vahşi Adam { Yorum }

Bir kitap düşünün.Karakterleri bol ve renkli.Okurken kendinizi olaya kaptırıyor ve tepki vermeden duramıyorsunuz.Hem gülüyor hem de sinirleniyorsunuz.Ve en önemlisi bunu -delirtmeyi- ana karakterler yapmıyor.Yok böyle bir dünya!


Cidden hem harlequin hemde romantik aşk kitapları okumuş biri olarak söylemeliyim ki gıcık olmayan, saçma sebeplerle kavga etmeyen, birbirini dinlemek yerine kapıyı çarpıp çıkmayı tercih eden o kadar çok karakter gördüm ki Tess ve Brock resmen su gibi geldi.Tamam abartmayayım.Elbette canımları cicimler -hitap şekilleri-  azıcık kaş çattırsa da gerisi harikaydı.

İlk olarak aslında kitap konusunda çok kararsızdım.Bu ruh halime de yansımış olacak ki benim nezdimde uzun bir sürede okudum.Karakterlerin yaş aralığı nedense azıcık beni düşündürdü.Ah aşkın yaşı olduğunu düşünmüyorum.Ama ne bileyim hayal edemedim sanırım.Neyse...
Karakterler demiştik değil mi?Zira bu hikayede bol bol var.Şirret ve sopalık eski eşler, şirin kuzenler, özgürlükçü yeğenler, harika arkadaşlar, olaylar ve olaylar...
"Sevgilim, en son iki başkan önce bir alışveriş merkezine gitmiştim."
Hayretle ona baktım.
"Böyle bir şey nasıl mümkün olabilir?"
"Bir penisim var ve bekarım.Yani, evet, mümkün olabilir."
Kısaca özet geçmek gerekirse Tess ve Brock'un tanışması normal değildir.Ki sonra yaşananlar daha da felakettir.Aile dramları, araya giren arkadaşlar ve daha neler neler.-çok kısa oldu evet :P -

Aslında çok şahane bir hikaye değildi benim okuduğum.Ya da öyle etkileyici bir sahnesi yoktu.Ama Tess'in Brock'a destek olması , Brock'un Tess'e adım atmasında yardım etmesi ve bütün bunların ışığında kendileriyle ilgilenmeleri çok iyiydi.Brock gerçektende süper ötesi bir karakterdi ama ben Tess'e bayıldım.O nasıl bir huy-duygu-iyilik anlayışıdır öyle.O nasıl bir tavırdır ya.

Şimdi bu karakterler hiç mi kavga etmedi-küsmedi.Evet oldu.ama o kadar iyi bir İLETİŞİMleri vardı ki..Bir sorun olduğunda bunu konuşmaları benden bu puanı almalarına sebeptir.

Ama kitap bazında düşünürsek.Sevgili çevirmenim.Her şey iyi-hoş-güzeldi de.Takıldığım iki nokta vardı.Hawk Delgado'yu Şahin diye ve Brock'un lakabını Zayıf diye çevirmeniz..Bunlar azıcık sinir bozucuydu.Ama azıcık daha fazla değil.

Kitaba dair neredeyse hiç bir şey söylemedim.Adrenalin sonlara doğru artsa da olaylar bitmiyordu.İlk başlarda ki o :
Bir hafta sonra...
Bir ay sonra...
ibareleri delirtmeye başlamıştı ki geçti gitti.Eğer ilk kitabı okuyup sevdiyseniz ve alfa erkeklere bayılırım derseniz sizi de bu kitabı okurken görmek isteriz.-biz kimse artık :P -



Orjinal Adı : Dream Man
Seri Bilgisi: Wild Man
Seri Sırası : 2
Goodreads Puanı : 4.21
Yazar : Kristen Ashley
Yayın Evi : DexPlus 

BANNER



Serinin İlk kitabı GİZEMLİ ADAM yorumu için...

2 yorum:

  1. Dream Man serisi benim serim oldu şu an da Kanun adamı nı okuyorum ve Mithc Lawson Hawkı geçmiş durumda duysa kızar :D Motorcycle Man ı de çok beklemeyiz işallah Kanun adamı gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim bu seriyi..
      Kanun Adamını da severek okudum..Ama ilk iki kitaba oranla daha sakindi aksiyon açısından bence.
      ama ilk kitaplarda aksiyon bol , patlamalı ve polisiye kısmı ağırlıktaydı.
      Kanun adamında ise olaylar var evet ama daha çok duygusal bir yoğunluğu vardı hikayenin.En azından bana öyle geldi :)
      Ve evet ya..Kanun Adamı'nı okurken karakterleri zor hatırladım.Çok ara bırakmazlar umarım yeni kitapla :)

      Sil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.