3 Haziran 2014 Salı

Karen Marie Moning - Fever 5 - Gölge Ateşi { Yorum }


Yazara İ-NA-NA-MI-YO-RUM!Hangi akla hizmet dört kitaptır bizi bu Barrons'dan mahrum bıraktı.Karen sağa sola bakma sana soruyorum.Yahu böylesi tepkisel, kıskanç, sinirli, ve küfürbaz Barrons'u bir kitaba nasıl sığdırdın.Ha?

Çok pis moralimi bozdun baştan peşin peşin söyleyeyim.Hadi ilk kitapta soğuk nevaleydi, hadi ikinci kitapta ağır abiydi. Eee üçüncü kitapta bari azıcık bir şeyler olsaydı.Bütün hepsini son ana sıkıştırmışsın.Tamam aceleye gelmemiş iyi yazmışsın ama ben okumalara doyamadım be Karen.Asıl tepkim bundan...
Neyse efenim bu kitabı bekle annem bekle sonunda okuyup erdim muradıma.Başım göğe erdi mi HAYIR!Sanki bitter çikolatamı  gözümün içine baka baka, başkası yemiş gibi bir yanım buruk ve üzgün öbür yanım agresif ve sinirli.Niye bitti ki?Sahi Yazar J.Frost gibi ara seri  yazıp ana seriye dönmeyi düşünürse bu bir son olmaz o zaman.Zira sonu çok da tatmin edici değildi.Daha doğrusu devamı var
siz bekleyin der gibiydi.Evet "Kitap"ı yendik, evet Barrons ve Mac yattı(!) ve birbirlerine karşı bişeyler hissediyorlar.
Unseele Kralını ve cariyesini (bunların adı ne yahu) gördük, bir çok gizemi çözdük.Sonunu toz pembe olmasada mutlu bir   halde bıraktık.Ama bir iki nokta var ki hala muallakta.Mac'in derinlerindeki göl ve Dani meselesi var...Ve daha neler neler.
Kitap gerçektende dolu doluydu.Seride en sevdiğim kitaptı sanırım.Tam bir gizem çözülüyor (yada siz öyle sanıyorsunuz)  tak yenisi çıkıyor.Ordan biri yumurtluyor.Başkası bir şey söylüyor.Hop kafa allak bullak.Zaten bu kitapta bütün tipler  toplanmıştı bir araya.Keltar rahipleri, Barrons ve adamları,V'lane ve adamları, Sidhe kahinleri ve belki başka birileri...
Tam bir cümbüş yani.Tabi birde düşmanımız Darroc'u unutmamalı Alina'nın katilini aramaya devam etmeliyiz.Ah o Darroc'tu ama.Yoksa değil mi?




Bir önceki kitapta Barrons ölmüştü malum.Bir üzülmeler, bir sinir harpleridir yaşadım gitti.Tamam ölmezdi emindim ama moral bu bozuldu bir kere, gelsin isyanlar.Zaten o kadar okuuğum halde Barrons'un sorunu ne çözemedim.Yani anladım ama onları bu hale kim neden getirdi çözemedim.Püf!Birinin yada bir şeyin parmağı var bu işte.Bu da serinin devam edebileceği yönündeki ümitlerimi arttırıyor. Neyse efenim burası madem spoiler bölümü bide şey diyeceğim.O Darroc ne çabuk öldü demi?İlk başta idraak edemedim.Birde V'lane ve kraliçe olayı vardı.Zaten baştan beri ısınamamıştım V'lane'e.Bir yamukluk varmış.Salak! Son olarak Dani olayı var.Onuda ICED serisinde çözücez galiba.Çıksada okusak.



Çok kafa karıştırdım değil mi?Kitap oldukça uzun soluklu ve heyecanlıydı.Bitmesin diye çok direndim ama akıcı olunca  aktı gitti ister istemez.Hele bütün karakterleri aynı ortamlarda görmek, kavgalarını dinlemek...Eğlencliydi.
Kitap süprizlerle doluydu.söyleyecek çok şey var ama bunları okuyun bence ben susayım :)

Ne kapağa ne de çeviriye değineceğim.Düşünmek bile yoruyor beni...

5/5
Orjinal Adı :Shadowfever
Seri Bilgisi: Fever
Seri Sırası : 5
Goodreads Puanı : 4.54
Yazar : Karen Marie Moning 
Yayın Evi : Artemis Yayınları


Serinin Diğer Kitapları (Yorumları)

Dip not: Bu yorum Kristal Kitap Blogunun sahibesine ithaf edilmiştir.O nedenini bilir :P















2 yorum:

  1. Ahhh sonunda okudum yorumunu! :D O gölle harflerin gizemini çözemedin mi? Kitapta sebebini açıklıyordu gerçi zaten. Okuyup bitirdikten sonra bende aynı senin gibi hisseder oldum. Şimdi kitap okuyasım bile yyook. :( Elim hiç bir kitaba gitmiyor. İçimde bir boşluk hissi var ki sorma. Neyle nasıl dolduracağım bilemiyorum.

    Epsilonuda hemen hemen hergün taciz ediyorum. Iced serisi ne oldu diye. Onlardan da ses seda yok.

    Ben kitabın sonundan memnunum gerçi. Eğer her şey toz pembe bitmiş olsaydı işte o zaman 4 kitaptır koruduğu tarzını bozardı KMM.

    O spoilerda ki Darrocla ilgili söylediğin de... Aaa ne oldu şimdi ben anlamadım ki nolduğunu yani gerçek mi bu şimdi. Modundaydım okuduğumda. Kaç kitaptır konusu döndü durdu. Öyle bir son... Hak etmedi valla. :P :D

    YanıtlaSil
  2. Ay kıyamam ben sana..sen ne çok dolmuşsun öyle..kitapla göl olayını anladımda tam çözüme kavuşmadı gibi geldi durumlar bana..
    birde çok haklısın ya bu kitaptan sonra kitap okumakta çok zorluk çektim daha yeni yeni başladım okumaya.içim bir sıkıldı ki sorma..

    Darroc kim vurduya gitti resmen direkt şok oldum.Hele V'lane yok mu..Allah'ım adam tam bir pislik.bak şuraya yazıyorum bu iş daha bitmedi..
    öf hatırladım efkarlandım yine..

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.