16 Haziran 2014 Pazartesi

Larissa Ione - Mahşerin Dört Atlısı 3 - Thanatos {Yorum}


Ne kitaptı be!Hele o sonu yok mu?Immm leziz.Çok sevdim ben.Zira çok düşündüm Reyes hakkında.Ne olacak?Yazar Reyes'i nasıl sevdirecek ya da sevdirecek mi?Bu yüzden yazarın olayı bağlama şeklini sevdim.Tek somurttuğum kısım o son sahne öncesi yaşanan karmaşaydı.Yani adamın gıkı çıkmadan serildi yere.Var mı böyle bir şey?

Neyse efenim Limos'un kitabında Thanatos bizi merakta bırakmıştı.Ah garibimi ne hallere düşürmüşlerdi.Bizde onunla üzülüp sinirlenmiştik. Nasıl sinirlenmeyelim ki?Regan gitti adamın bekaretini çaldı :P  Çok dokunaklıydı çok ağladım çok üzüldüm :)
Neyse efenim olay bu değil.Zira asıl olay kızımızın kaçması.Gelde sinirlenme.Adaları ve yaşayanlarını yok etme.Eder tabi.Mevzu bahis mühürler burada.Hoş o da yalan oldu ya sormayın gitsin.
Henüz Reyes'in kitabını okumadım ama şimdilik serideki EN sevdiğim kitaptı.Bol olay vardı bir kere.Sonra efendime söyleyeyim tam bir dalavere ve ihanet çemberi dönüyordu ortada.Bir çok da sırrımız vardı tabi.Araya Than'ın sinir harbini ekle, birde çocuk meselesi var tabi...Tam bir şenlik havası vardı.

Şimdi gelelim asıl meseleye.Reyes pardon Salgın bu sefer eskisinden de hırslı.Ve gözü dönmüş artık.Yavaş yavaş insan görünümünü bile yitirmekte.Dünya ise kaos içerisinde.Than'ın ise aklı karmakarışık.Bir yanda ona ihanet eden kadın ve oğlu.Bir yanda durduramazlarsa yaklaşmakta olan kıyamet.Ah tabi bir de ayağına çelme takanlar var...Öf amma yoğun bir tempo!

Kitap çok hızlı aktı benim nezdimde.Zira bir sonraki sayfada ne olacak acaba sorusu her an aklımdaydı.Than Regan'ı affedecek mi?Regan'ı kim zehirliyor?Reyes ne zaman ortaya çıkacak?Harvester ne dolaplar çeviriyor?Daha neler neler.Hiç sıkmıyor ve tempo düşmüyor.Bu yüzden kesinlikle sevdim.

Birde Than ve Regan olayı var.İki yaralı kalp ve bir çocuk.Belki yöntem farklıydı ama bu yeni bir hayat doğduğu gerçeğini değiştirmiyor.Ve o hayat ki şimdi en değerli varlık.Bakalım neler olacak.

Bundan sonra ne desem ağzımdan bir spoiler kaçacak ama söylemem gereken şeyler  de var...
Bakınız tık tık :)


Oy oy oy!Asıl mesele burada.Eğer kitabı okumadıysanız burada çok pis dedikodu yapacağım demedi demeyin.Şimdi efendim o son neydi öyle?Reyesin hançer sahnesi komikti.Tamam Queres midir nedir onunla etkisiz haldeydi ama ölüm sahnesi çok basit geldi.adamın gıkı bile çıkmadı resmen.Neyse ama sonunu çok sevdim.Teşekkürler Reaver.Kendini çok fena feda ettin umarım buna değer.Bu açıdan son kısmı sevdim.Reyes'in nasıl kendine geleceğini merak ediyordum zira.O delilik hali beni çok üzmüştü Birde Harvester var.O hatunada acımaya başladım.Napsam sevsem mi bilemedim.Birde Gethel var asıl bomba.Ne salak bir şeydi öyle.Cidden elime geçse saçını yolardım.Kadın milleti işte :P


Ve sinirlendiğim ama adını ağzama almayı reddettiğim Ageis var.Allah'ım sinirimi anlatmaya kelimeler yetmez ben gifle çözeyim olayı..

Neyse ki Ky ve Decker var.Tabi birde Regan.Onlar her şeyi düzeltir. :)

5/5

Orjinal Adı :Lethal Rider
Seri Bilgisi: Fever
Seri Sırası : 3
Goodreads Puanı : 4.41
Yazar : Larissa Ione 
Yayın Evi : Arunas Yayıncılık


Serinin Diğer Kitapları
*  ARES
*  LİMOS


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkür ederim.En kısa zamanda döneceğim.